Exemple

Oxford, my love

253 Vizualizari

Inițial, m-am uitat la clipurile lui Kirby Allison pentru pantofii Oxford pe care îi prezenta, și care deși au un stil mai degrabă bărbătesc, mie îmi plac. Chiar mult. Și pantofi, și ghete😊.

Multe videos mai târziu l-am apreciat în categoria de business – educator, după cum i-a definit Marcus Sheridan pe cei care nu cred în mentalitatea de tip “scarcity”.

Kirby Allison povestește pe YouTube, de circa cinci ani, ce înseamnă să ai stil și să fii un gentleman, cum să ai grijă de încălțămintea și îmbrăcămintea de calitate, care nu înseamnă neapărat scump (sigur, în termenii pieței din SUA).

Vorbește despre pantofi, costume, cravate etc. și se adresează publicului masculin (deși are și câteva recenzii de articole de damă) și ceea ce răzbate din orice video este caracterul educațional al informației transmise.

Dressing well, taking care of one’s clothing, and shining one’s shoes is not about looking fancy or dandyism.
It is about taking one’s self seriously and putting our best feet forward as we go out into the world to do meaningful work.

Moda vine și trece însă stilul și eleganța sunt mereu actuale. Și pentru bărbați, și pentru femei. Iar eu, recunosc că m-am uitat fascinată și impresionată de pasiunea și răbdarea cu care povestește de atâta timp despre cum să ai grijă de articolele vestimentare.

Spune de multe ori că recomandările lui nu se aplică pentru cei preocupați de fast fashion, că filozofia lui este less is more și că investiția atentă, cu grijă și considerație în articole vestimentare de calitate are randament în bucuria de a savura mai mult timp acel produs (personal, cred că este valabil și în alte domenii).

Probabil că less va deveni și mai more în actuala configurație a pandemiei, și poate că nu va fi chiar așa rău. Consumerismul este considerat deja în multe industrii ca fiind mai degrabă nociv, iar în industria fashion odată cu declanșarea pandemiei nume celebre au luat atitudine

Motto-ul lui Kirby Allison este “Discovering Quality, Craftsmanship, and Tradition” și fiecare video, indiferent de subiect, bifează la aceste capitole.

Unul recent, lansat acum câteva zile, odată cu Ziua Tatălui care se serbează în SUA, zi pe care o marchează de câțiva ani printr-o înregistrare cu fiul său, un puști simpatic, cu care exersează aceeași grijă pentru lucruri de calitate.

Una dintre cele mai reușite prezentări, o adevărată lecție de vânzări, este cea de mai jos: comparația între categorii de produse diferite ca preț și ce definește de fapt un produs premium.

Kirby Allison vorbește despre pantofi – Oxford, of course – dar abordarea se aplică și în alte zone (apropos de felul în care adresăm în marketing problemele clienților). 

În perioada de carantină a avut show-uri live cu nume importante din industria artizanatului – oameni care se ocupă cu producția la comandă de articole vestimentare, dar care sunt în sine adevărate lecții de istorie a stilului și eleganței masculine.

Mai jos un exemplu cu Alan Flusser, clothing designer, autorul cărții Dressing the Man – Mastering the art of permanent fashion și cel care a scris biografia lui Ralph Lauren, lansată la sfârșitul lui 2019.

Lecția pentru content marketing

Exact ce spune Marcus Sheridan în They Ask, You Answer: că este datoria fiecăruia dintre noi, ca business, de a ne asuma un rol de educatori și de a răspunde cât mai explicit la întrebările gândite și negândite de audiență pentru a le câștiga încrederea și pentru a-i convinge să facă business cu noi, mai devreme sau mai târziu.

Abordarea poate părea utopică pentru lumea noastră mioritică, dar actuala pandemie ne oferă sanșa de a ne revizui abordarea.
Cine are curajul să încerce și să schimbe?

Intro Photo by Terje Sollie from Pexels

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2020