Inspirație

Marketing Rebellion

1972 Vizualizari

“Marketing Rebellion – The most human company wins” este ultima carte publicată de Mark Schaefer, un domn specialist în marketing pe care îl urmăresc și cu ale cărui idei rezonez, de multe ori. Aduce o perspectivă interesantă și inspirațională în conversațiile de marketing, puse în contextul mai larg al businessului prin care exemplifică ideile susținute.

În opinia sa, baza unei strategii umaniste de marketing înseamnă:

#1. Marketers need to leverage technology to serve customers, not to abuse them.
#2. Our guiding principles should be based on constant human needs, not on opportunistic technological forces.
#3. Marketers need to be courageous leaders who apply these ideas consistently, even when others in the organization may not understand or agree.
#4. Marketers are the protectors of their brands and their customers, even at the expense of short-term prospects for profits.

Iar rațiunile din spatele acestor idei provin din convingerea că oamenii vor să:

Cartea este construită în jurul acestor cinci adevăruri umane, considerate constante în fiecare dintre noi și exemplificate prin relaționări personale ale autorului cu companii care le practică.

Mark Schaefer pledează pentru preocuparea de a câștiga încrederea înainte de orice, și pentru a ne trata clienții așa cum dorim fiecare dintre noi să fim tratați în calitate de consumatori.

The best we can hope for in our marketing today is to connect people to an emotion that results in awareness, trust, conversations, and consideration over time. We aim to connect in a way that propels our story forward through our customers.

Domnul Schaefer ne oferă și cincisprezece “human-centered marketing tactics”, cu exemple concrete și observații fine, ancorate într-o experiență ce se întinde pe câteva decenii.  

Content marketing, word-of-mouth, experience marketing, user-generated content, psychological ownership, influenceri, social proof & validation etc. – toate sunt trecute în revistă dintr-o perspectivă cu două fețe: analitică (cu date, statistici, analize) și empatică (nevoie de înțelegere a perspectivei clientului/comunității cu care dorim să relaționăm).   

In a world dominated by algorithmic efficiency, the human touch creates meaning, emotion, and impact. The more I learn about our tumultuous business world, the more I dwell on our problems and challenges, the more I am certain. 

Be more human.
No matter what happens next, if we use that as our constant guide and filter, we’ll be okay.

Vă invit să descoperiți perspectiva lui Mark Schaefer, poate vă inspiră. Cartea este disponibilă aici, iar materiale derivate din subiectul cărții și oferite gratis de autor găsiți aici.

Ilustrație Businessesgrow.com.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2024