Exemple

De ce am ales content marketing?

237 Vizualizari

Trust content nu este un termen foarte utilizat. Și nu pentru că nu ar avea importanță, ci pentru că nu este la îndemână. După cum îi spune și numele, este despre conținut prin care câștigi încrederea publicului sau prospecților, cu răbdare și perseverență.

În lumea de astăzi, cu mult zgomot și luptă acerbă pentru atenție, să construiești și să ai consecvență cu o astfel de strategie este un drum ales de puțini.

David C. Baker o face din anii ’90, după propria mărturisire.

“A transparent, inside look at my own content marketing strategy” este un webinar care a avut loc săptămâna trecută și în care David a povestit despre experiența sa de gestionare a businessului dintr-o perspectivă de content marketing, cu inevitabilele ups & downs.

David este consultant, a scris The Business of Expertise, o carte pe care o recomand oricui interesat de un business de nișă, dar nu numai: un concentrat de idei, distilate în timp și validate în diferite companii și contexte. 

Împreună cu Blair Enns (autorul The Win Without Pitching Manifesto) realizează podcastul 2Bobs – Conversations on the art of creative entrepreneurship – conversații în care experiența celor doi este o adevărată școală.  

Btw, amândoi sunt trecuți bine de 50 de ani. Asta apropo de creativitate și de contribuția seniorilor în alte piețe. Webinarul a fost înregistrat și va fi disponibil în perioda următoare, dar doar așa ca teaser din prezentarea lui David.

De ce content marketing?

It’s how I try to get smarter

Pentru că mă forțează să explic, să clarific și să ofer cât mai multe informații, iar asta mă face să gândesc, spune David.

It’s an “expert” thing to do

Nu este doar despre format, frecvență și catchy images, ci și, sau poate mai ales despre insight-uri, thought leadership și dorința de a explora, de a aprofunda și de a-ți oferi expertiza pentru a avansa împreună cu clientul sau prospectul.

It lessens my need to invest in the sale

Un aspect important, dar desconsiderat frecvent: cu cât publicul are la dispoziție cât mai multe informații și se poate informa și educa singur cu atât este mai mic efortul depus în promovarea vânzării (prin publicitate, de exemplu).

If I charge you a bunch of money, you have the right to know how I think

No comment 🙂

Give Google something to work with 

Este adeptul traficului câștigat prin puterea ideilor și insight-urilor și mai puțin în eficiența SEO.

Many deposits, so I can make an occasional withdrawal

Se referă la faptul că ocazional transmite prin email oferte de audit sau alte servicii. Audiența și publicul fidel pe care și l-a construit în timp îi asigură o bază din care poate extrage câteodată clienți.

Webinarul este un testimonial ce merită văzut dacă ai nevoie de dovezi pentru abordarea content marketing. Mai jos o prezentare cu David C. Baker despre marketing, firme din zona creativă și rolul unui om creativ (care poate oricine). 

Ilustrații davidcbaker.com și Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2020