Utile

#dinIanuarie

1631 Vizualizari

#1. Crush Your Content Goals With a Team Built on Talents, Not Tasks

Dacă îți construiești echipa de content marketing în funcție de roluri și sarcini nu creezi un mediu în care fiecare membru să poată performa la capacitatea și abilitățile lui maxime. Înainte de a ne construi echipa avem nevoie să înțelegem disticția între rol și prototipul funcțional.

Rolul este ceea ce face o persoană, ce atribuții îndeplinește și este un comportament adaptat unei situații specifice (se comportă în funcție de ceea ce i se cere).

Prin contrast, un prototip funcțional este un model de comportament natural – cum este ca persoană și cum adresează natural o problemă, mai degrabă decât despre ce se așteaptă de la ei, funcție de denumirea jobului.

Adică…

“Let’s get Jenny, she’s a natural people person” or “Where’s Chris? … He’ll know how to map this all out.”

Stategist, Culture Shaper, Psychologist, Orchestrator, Collaborator și Provocateurs sunt considerate tipologiile necesare în construcția unei echipe de content marketing.

Probabil că nu întâmplător cei mai puțini sunt în categoriile orchestratori (natural genius: leading fearlessly) și colaboratori (natural genius: integrating).

Abordarea aparține Carlei Johnson – B2B content marketer, speaker & author – într-un material pentru Chief Content Officer Magazine.
Mai jos o exemplificare despre armonizarea acestor tipologii.

Fiecare profil este detaliat cu puncte forte și aspecte de îmbunătățit.
Dacă ești content marketer sau faci parte dintr-o astfel de echipă, te ajută să-ți cunoști profilul, și găsești testul aici.

#2. Being human in the age of tech

Sau … trenduri de urmărit în 2020 de la Landor, celebra companie de consultanță de brand și design.

Felul în care folosim tehnologiile din ce în ce mai revoluționare are impact asupra vieții și calității ei. Și ar trebui să considerăm mai mult pe influența tehnologiilor asupra schimbărilor de comportament uman mai degrabă, decât aplicațiile practice ale acestora, spune Landor.  

Story telling becomes story doing – consumatorii cer astăzi ca brandurile să se implice activ în societate și să influențeze lumea într-un mod pozitiv. Companiile care nu se adaptează vor deveni irelevante. Exemple

It pays to be good – sustenabilitatea nu mai este demult un subiect de nișă și ar putea fi o oportunitate financiară majoră pentru companii în 2020, crede Landor.  Cu trei recomandări despre cum să incluzi sustenabilitatea în promisiunea de brand.
Mai multe, pe larg aici.

#3. Six barriers to B2B marketing content

Dacă și voi întâmpinați probleme în B2B content marketing, nu sunteți singuri!

Un număr de 105 content marketeri B2B au răspuns întrebărilor lansate de Radix Communication – companie B2B technology copywriters – iar răspunsurile lor au scos la iveală frustrările și provocările cu care se confruntă cei mai mulți dintre ei (peste 75%):

Dintre mărturii:

If your stakeholders are not in alignment, nothing is possible. And if they are, almost anything is.

Doug Kessler, Creative Director, Velocity Partners

The most successful marketers are those who find a balance between creating enough content and keeping quality high.
Shaema Shazleen Katib, Content Marketing and Automation Analyst, Intel

We should be shouting these results from the rooftops. Because if marketers aren’t delighted with the work they’re doing, we need to show why.
Maureen Blandford, VP of Marketing, Community Brands

Toate sunt explicate pe larg, într-o prezentare ingenioasă și atrăgătoare ce combină inspirat vizual/grafice, text și audio aici.

Ilustrații Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2024