joy
Utile

#dinAugust

188 Vizualizari

Pentru început, ceva fără nicio legătură cu luna august sau content marketing, ci cu viața noastră în general. Pentru mulți succesul înseamnă a câștiga și a devenit normă în multe culturi.

Doar că a câștiga cu orice preț nu mai are nimic de-a face cu succesul, atunci când se pierde pe drum curiozitatea și bucuria, inclusiv bucuria efortului
Povestea de mai jos este din lumea sportului, dar sunt convinsă că veți regăsi lecția în orice alt domeniu.

We have become so hyper-focused on that end result, and when the end result is a win, the human component of how we got there often gets swept under the proverbial rug, and so does the damage.
Miss Val – cum este cunoscută Valorie Kondos Field, care a fost coach al echipei de gimnastică UCLA din SUA timp de 29 de ani. 

Marketerii au nevoie de date, mai ales în B2B.

Dar atunci când bazele de date/big data sunt construite de o manieră falsă și înșelătoare din start concluzia este o risipă enormă de bani și rezultate de marketing ce nu justifică sumele alocate în publicitatea digitală.

O analogie cu scandalul sub-prime ce a declanșat criza financiară din 2008, de la The B2B Institute, și o propunere de soluție inspirată din tehnicile folosite în supply chain management: direct data, and direct payment. The Subprime Data Crisis – text sau video 8’.

Și în aceeași notă… 

Follow the money: How the Online Advertising Ecosystem Funds COVID-19 Junk News and Disinformation.

O analiză de la University of Oxford, într-un limbaj specific lucrărilor academice – ușor greoi pentru cine dorește lecturi încadrate în attention spam – dar cu insighturi și concluzii ce ne privesc pe toți cei care consumăm conținut online.

The ecosystem of junk news & disinformation around COVID-19 is enabled by search engines and advertising platforms that contribute to their visibility and financial revenue.

Sites that consistently publish junk news, including harmful stories relating to COVID-19, show professional SEO strategies with disseminating their content through search engines. They have high levels of domain authority, meaning that their content will rank high in search results for popular keywords.

… Advertising revenue is a major source of income for… junk news & disinformation domains.

+ 4 pe fast forward

📌 Un exemplu de content marketing din zona ecommerce. Dar de fapt un exemplu despre cum folosești poziționarea și nișarea în marketingul prin conținut. De citit dacă faceți ecommerce de orice fel.Animalz – Niche down to Scale up

📌 Despre nevoia (reală și explicată psihologic) de curatori credibili într-o lume invadată de conținut de toate felurile.Curators Are the New Creators – The business model of good taste

📌 15 exemple de B2B newslettere care construiesc relații, spun cei de la Really Good Emails. Nu toate sunt din zona content marketing, unele sunt pur promoționale, dar sunt utile ca modele.

📌 Știi ce fel de tergiversare practici? – Daily Humor de la The New York Times. My fav 🙂

procrastination

#dinAugust, sau oricare altă lună, înseamnă câteva idei și resurse pe care le-am găsit interesante, inspiraționale sau care îmi dau de gândit pentru munca mea de content marketer.
Sper să vă fie de folos și vouă.

Ilustrații The New York Times și Unsplash.com.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2020