Utile

Ce păstrăm din Februarie?

1859 Vizualizari

1. #deaplicat

Thought Leadership – un termen pe care prefer să-l folosesc în original – are o contribuție importantă în B2B. Edelman și LinkedIn au făcut un studiu de impact printre companiile B2B ce folosesc Thought Leadership ca instrument de comunicare și generare de business.

Rezultatul: Thought Leadership contribuie semnificativ în vizibilitatea companiei, pentru a face cunoscută expertiza și, în final, pentru a consolida reputația și a obține rezultate de business:

Ce oportunități oferă Thought Leadership?

2019 Edelman-LinkedIn B2B Thought Leadership Impact Study – în prezentare slideshare.

2. #degândit

Unde folosim inteligența artificială (AI) în marketing?
Patru zone în care AI poate ajuta marketerii să fie mai eficienți și să performeze mai bine:

Exemple adunate de Econsultancy.

3. #digitalRO

iSense Solutions a publicat raportul Digital Marketing în Romania – un studiu despre starea mediul digital la începutul lui 2019. Conținutul contează și este chiar una dintre concluziile analizei:

Platforme, obiceiuri, când și ce canale social media sunt cele mai folosite, dispozitive de acces, branduri urmărite, pe categorii de vârste etc. – toate informațile sunt detaliate în raportul ce poate fi descărcat de aici.

4. #reguliRO

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a propus un “Cod de conduită” privind prelucrarea datelor cu caracter personal în marketingul și publicitatea online. Propunerea vine în contextul GDPR și este lansat în dezbatere publică până pe 15 martie 2019. Detalii comunicatul BRAT.

5. #deschimbat

1. You don’t have a subscription mechanism.
2. You don’t treat content marketing as its own channel.
3. You have too many lead forms.
4. Your content marketing is organized around a product.
5. You don’t promote your product enough. (!)
6. You don’t have the right players involved.
7. You don’t publish content consistently.

Sunt cele șapte capcane sau, mai degrabă, păcate în care cădem mulți din B2B marketing. Un material de la Business2Community ce sintetizează provocările din această nișă.
Include și o bună definiție:

Content marketing is publishing content, at the same place, at the same time, consistently over time, in order to build an audience that knows, likes and trusts your company because you help them. Some of them will become customers that stick.

6. #boringB2B

How to break free of boring B2B marketing?
O exemplificare de la TopRank Marketing, despre cât de interactiv poate fi B2B, folosind o platformă software pentru creare de conținut interactiv.

Ilustrație Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2024