Utile

Ce păstrăm din Aprilie?

1359 Vizualizari

Oh, content marketing, that’s selling out. I’m a journalist. How dare you?

But the more I saw where content was going, and the more I understood how storytelling was as critical to content marketing as it is to journalism, the easier the transition became.

În rezumat, percepția unui jurnalist care a făcut trecerea către content marketing, acum executive editor la Contently. Cele mai importante abilități din jurnalism pe care le folosești în content marketing, indiferent de mediul de comunicare:

Care sunt cerințele brandurilor relativ la content marketing în diverse industrii și alte observații din dubla perspectivă de jurnalist/content marketer într-un episod recent Freelance Pod –
“What Journalists Should Know About Content Marketing”.

Freelance Pod = the freelancer with the podcast about freelancing, un podcast despre cum a revoluționat internetul munca și joburile creative de pretutindeni.

#2.

Povestea “povestitorului șef” de la Microsoft, o companie care a suferit mult timp la capitolul poveste de brand și de produs, în special prin comparație cu competitorul fermecător Apple.

Cum a ajuns un blogger IT chief storyteller, cu cine a avut de luptat pentru corporate storytelling, care sunt formele de manifestare și cum se măsoară rezultatele? În răspunsurile lui Steve Clayton.
The unlikely story of Microsoft’s Chief Storyteller.

#3.

Discuțiile legate de datele personale și felul în care sunt folosite nu doar că nu se vor potoli curând, ci mai degrabă sunt abia la început.
The New York Times a demarat un proiect dedicat subiectului – The Privacy Project, care își propune:

We’ll dig into the ideas, history and future of how our information navigates the digital ecosystem and what’s at stake.

Un exemplu din acest proiect, interesant prin subiect, abordare și prezentare interactivă.
Where Would You Draw the Line?

#4.

Cum este văzută inteligența artificială (AI) în B2B?
AI în B2B marketing este încă la început și mai sunt multe de rezolvat pe drumul dintre așteptări și implementări. Este mai prezentă în sales technology, deocamdată, dar cei mai mulți marketeri B2B: 

La ce nivel este folosită AI în B2B și care sunt așteptările în acest sector? Analiză Demand Metric.

Ilustrații Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2024