Inspirație

#dinOctombrie

468 Vizualizari

Cu Boetry ne întâlnim în fiecare zi pe platforma LinkedIn, doar că nu știm că așa se numește fenomenul. Sau cel puțin eu nu știam, am aflat recent de această denumire.

Ce înseamnă Boetry sau corporate poetry?

It’s full of clichés, sweeping generalisations, unnecessary line breaks, and pseudo-profundity. As someone who cares deeply about clear and precise writing, it hurts me almost physically to read it. Yet it’s strangely effective—when I scroll past one on LinkedIn, I often find myself inadvertently clicking “see more.”

Spun cei de la Fenwick, o agenție de content marketing din SUA, într-unul dintre proiectele demarate pentru a analiza felul în care comunicăm.

“Dead Broets Society: The Story Behind the Strange and Bewildering Trend That’s Eating LinkedIn” o ia pe fir înapoi și află că Boetry este prezent de aproape trei ani în peisajul LinkedIn și că, în ciuda faptului că este super-clișeistic și superficial, se bucură de popularitate constantă.

Una dintre caracteristici: clickbait nu moare, clickbait se reinventează.
Pentru cei activi în rețeaua LinkedIn, aș zice că Boetry Deconstructed este lectură obligatorie. 

Ca să ne revenim puțin…

#2. How to write the perfect sentence

Orwell spunea că tăie toate cuvintele de prisos, Woolf găsea energie în verbe, Baldwin căuta “o propoziție curată ca un os”, iar Rilke credea că fiecare propoziție care are suficientă viață și interes în ea va duce cititorul la următoarea frază.
O colecție de idei și sfaturi de la scriitori de renume, pe care le putem aplica chiar, sau mai ales, în mediul super rapid din social media. The Guardian

#3. Cum măsurăm valoarea publicului?

Un program de content marketing este mai scump decât o campanie publicitară. Dar pentru că valoarea generată se extinde în mai multe direcții în interiorul business-ului, investiția se justifică (i.e. se recuperează). Iar această investiție nu este conținutul în sine, ci rezultatul acestui conținut – publicul și engagement-ul pe care le generează.

Valoarea conținutului constă în extinderea și mărimea audienței pe care o construiește, o consolidează și care acționează într-o formă sau altă.

Este concluzia lui Robert Rose de la The Content Advisory, într-o analiză amplă publicată pentru Content Marketing Institute. Sunt multe idei interesante și exemple din care ne putem inspira.  

+ 4 pe fast forward:

📌What Do Top B2B Tech Companies Put On Their Websites? (New research, analysis and live reviews). Un webinar realizat de Orbit Media Studios despre ce fac bine sau mai puțin bine companiile B2B din tehnologie cu conținutul de pe website-uri.

📌A apărut EyeEm – Visual Trends Report 2021 – inspirații și tendințe vizuale pentru o lume în schimbare.

📌When I share, I learn – o conversație recentă cu Austin Kleon, în care m-am regăsit.

📌De creativitate avem nevoie oricând și în orice facem. Nu este doar apanajul meseriilor așa-zis “creative”. Un reminder despre importanța creativității în orice întreprindem, de la Seth Godin, whiteboard video.

Ilustrații Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2021