magazines
Utile

#dinMai

1318 Vizualizari

În fiecare ianuarie, LinkedIn face public un clasament al celor mai căutate abilități la nivel global. 2020 a fost al doilea an la rând în care creativitatea s-a plasat pe primul loc, la distanță față de următoarele clasate: putere de convingere, colaborare, leadership, problem solving etc.

Nu este de fapt vreo surpriză. Pe măsură ce automatizăm procesele de design, nevoia de a ieși în evidență, de a te diferenția devine și mai mare, iar creativitatea joacă un rol masiv în acest demers.

Cu cât avem mai multe unelte (ce economisesc muncă) pentru a genera copy, email headlines, scenarii pentru video și în general texte și idei, cu atât va fi mai mare presiunea de a folosi altfel aceste unelte, diferit față de ceilalți.
Cu cât un proces creativ devine mai automatizat și standardizat, cu atât valoarea gândirii și abordării creative se cristalizează, se esențializează.

Ideile îi aparțin lui Jason Miller, marketerul care a influențat parcursul Marketo, LinkedIn și mai recent Microsoft, într-o conversație la Unemployable despre cum să ne dezvoltăm creativitatea în feluri în care inteligența artificială nu poate, și să valorificăm constrângerile pe care ni le impune tehnologia. Artificial intelligence and the Highly Creative Solo Business   

#2. A produce conținut de calitate se consideră a fi responsabilitatea oricărui creator de conținut. 

Dar dacă focusul nu este de fapt de a produce conținut, ci mai degrabă de a genera schimbare prin conținutul generat?

Cele mai bune și captivante povești se învârt în jurul schimbării: schimbarea atitudinii, inspirația și curajul de a acționa diferit, o nouă perspectivă, un unghi de vedere și abordare diferit etc.

Frica este prezentă și în content marketing și are patru fețe:

Învingem fricile, de orice fel, prin înfruntare și adresare directă.
Tactici despre cum să procedăm pentru fiecare dintre ele într-un material din ultimul număr Chief Content Officer.Fight These 4 Fears to Make Positive Change Happen

#3.

Good writing is a business advantage. 

Bad writing is bad thinking. Good writing makes a difference.

Mai ales dacă nu suntem scriitori de profesie și ar putea fi o motivație bună pentru a desluși tainele scrisului. Pentru non-scriitori, marketeri, responsabili de comunicare sau oricine interesat de acest subiect într-un webinar cu Ann Handley, de la MarketingProfs.
How to Write Your Face Off: Writing for Non-Writers

#4.

Frumusețea unui newsletter este că nu ești constrâns de nimic. Dacă dorești să schimbi formatul după câteva ediții, o poți face fără probleme.
Formatul da, strategia editorială de conținut nu chiar.

Dacă vrei să pornești un newsletter sau să revigorezi unul existent, găsești mai jos zece propuneri de format, poate te ajută în alegere: experimental, promoțional, linkuri curatoriate, pop-up newsletter etc.The 10 Most-Used Newsletter Formats

#5.

Dacă nu îți prezintă cineva posibilitatea că ai putea, nu crești cu încrederea necesară, nu îți hrănești dorința de a ajunge acolo zi de zi, și nu îți poți imagina că poți câștiga.

Este o mentalitate valabilă în diverse contexte – în familie, în companii, în societate – dar care ne lipsește destul de mult în cultura românească.

Cuvintele aparțin Simonei Halep, într-un recent interviu la BTtalks, și deși conversația cu ea ne-o arată, încă o dată, pe Simona cea muncitoare și tenace, eu am rămas cu afirmația de mai sus și cu convingerea că întotdeauna e nevoie de cineva care să creadă și să susțină necondiționat calea spre succes (și în cazul Simonei, tot tatăl).  

Ilustrații Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2024