Exemple

Ce păstrăm din Mai?

2318 Vizualizari

Trust is a human response to risk.
Especially in B2B, we don’t like to make decisions about money, ego and careers without having some sense of trust. 
If trust is absent, you’re dealing with price and features, and it’s not a very great way to hang your relationships on.

Din categoria subiectelor evergreen, o discuție despre cât de mult contează încrederea în construirea relațiilor în “The customer Experience Podcast”.

Dacă aveți nevoie și de confirmări statistice, Marketing Charts a centralizat analize pe aceeași temă: 

#2.

Focus on building editorial franchises, not ‘content marketing’ – este o abordare discutată de ceva vreme și adresată recent de Revmade.

Programele editoriale sunt active care devin sub-branduri ce generează valoare de business.
Business case-ul unui produs editorial presupune să iei în considerare cum se schimbă atenția, cum apreciază și recompensează audiența conținutul de valoare și ce înseamnă această valoare pentru tipuri diferite de audiență, care este baza și cum se menține loialitatea.

As more companies produce more content, a strong editorial strategy will be a key differentiator that delivers more value in the future than it does today. 

Cei 6 pași pentru construcția de business case, pe larg aici.

Deși nu este inclus în povestea Revmade, un exemplu în acest sens este “Going Through It”, produs editorial realizat de Mailchimp – un podcast cu conținut original: încercări, reușite și eșecuri povestite de femei din diverse domenii.
Doar ca reminder: Mailchimp este în business-ul de marketing automation, soluții CRM.
Going Through It

#3.

Vertical marketing strategy in B2B: when, why, how?
O formă de super-nișare și segmentare în care conținutul adresează clienți sau prospecți din piețe specifice, foarte clar definite – alternativa la personalization sau one-to-one marketing.
Un material lung, cu explicații despre ce este vertical marketing în B2B și cum îl fac cei de la Velocity Partners

#4.

Less Is More (When You’re Selling) – o regulă simplă și patru sfaturi de aplicat pentru high-converting B2B emails, via MarketingProfs

#5.

Ceva simpatic, de la Adobe Create – care este personalitatea ta creativă? Un test care îți evidențiază atuurile creative și potențialul neexploatat.
Ochiosul de mai jos este The Visionary, alter-ego-ul meu creativ :).

Ilustrații Unsplash.com, Adobe Create

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2024