Ce putea fi mai potrivit la începutul acestui blog decât o discuție despre istoria conținutului?
Clienții se confruntă întotdeauna cu probleme: care sunt acestea, ce informații caută și cum îi putem ajuta să le rezolve?
Brandurile care înțeleg această abordare sunt focusate pe furnizarea de informații din aria de interes a clienților și sunt preocupate să ofere conținut de calitate, să inspire și să determine schimbare.
The Furrow Magazine, publicată de John Deer din anul 1895 și Red Bull – copilul minune al content marketingului – sunt exemple clasice de companii care construiesc relații cu consumatorii fără a vorbi explicit despre produsele sau serviciile lor.
Gândesc ca publisheri, produc și comunică informații relevante pentru audiența lor, cu abordare și atitudine de companie media.
Documentarul de mai jos este realizat de Content Marketing Institute. Analizează evoluția conceptului din perspectiva experienței unor branduri globale și a practicienilor din domeniu.
Cele 44 minute sunt o bună sinteză a fenomenului și a modului în care companiile aleg să fie memorabile.