keep calm
Utile

#dinAprilie

1191 Vizualizari

În marketing, percepția este instrument de lucru, iar analizele comportamentale sunt o resursă importantă, mai ales în perioade dificile ca cea pe care o traversăm.

Odată cu declanșarea pandemiei de coronavirus, Ipsos Global Trends a efectuat o cercetare globală, la care a participat și România, legată de impactul covid-19.

Andreea Roșca, de la The Vast & The Curious, a discutat rezultatele acestui studiu cu Alina Stepan, Country Manager Ipsos România.
Comportamentul românilor este surprinzător și chiar contradictoriu, în anumite manifestări, dar sunt și lucrurile optimiste, pe care putem construi. 

infographic

Trebuie spus că abordarea Ipsos este diferită de alte tipuri de cercetări, în sensul că adresează schimbarea prin analiza a trei paliere:

O discuție foarte interesantă, în variantă podcast sau în sinteză text aici.
Despre analiza Ipsos la nivel global detalii aici, iar concluziile pentru România aici.

#2.

Marketingul este considerat un fel de Cenușăreasă în business. Cei care nu produc to say the least
Totuși, cele mai mari branduri și corporații de pe lumea asta au ajuns reputate, mari și profitabile și datorită marketingului.

În cultura noastră, românească, să știm să ne prezentăm și să ne vindem cât mai bine nu este unul din aspectele pe care le considerăm atunci când pornim un business sau când suntem încă la început de drum.
Criza prin care trecem înseamnă un restart din multe puncte de vedere, iar felul în care ne raportăm la marketing poate fi unul dintre ele.

Marketing for Good și NO.MAD Kind Market sunt două inițiative locale, destinate să faciliteze accesul la marketing pentru companiile care au nevoie de astfel de servicii, sau pur și simplu vor să audă un sfat.
Serviciile sunt oferite pro-bono, de către agenții în primul proiect, și de freelanceri în cel de-al doilea.

#3.

“Because the sales funnel in B2B purchasing is generally longer than in B2C, the arguments in favor of supporting long-term growth through brand building are likely to be even stronger in B2B than in B2C. 

B2B Brand associations created now are likely to bring the greatest sales benefit during the recovery period, precisely when the rewards are biggest. 

Brand advertising is not about profiting in recession, it is about capitalising on recovery.”

Este una dintre recomandările profesorului Peter Field, B2B Institute Research Fellow, pentru  a parcurge această perioadă.
Găsiți mai multe în Advertising in Recession – Long, Short, or Dark – A Guide to Advertising Best Practice in Recession, varianta text sau audio aici.

#4.

Content Marketing Institute a adunat cele mai populare prezentări de la Conferința Content Marketing World din 2019 și le oferă gratuit.

Printre speakeri, unii dintre cei mai reputați practicieni din domeniu: Doug Kessler, Ann Handley, Jay Acunzo, Andy Crestodina și alții. Toate prezentările sunt disponibile în format video.

Ilustrații Ipsos.com și Pixabay.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2024