Despre Blog

Content marketing este un concept inițiat undeva prin anul 2007 de către Joe Pulizzi, care a și fondat Content Marketing Institute în SUA, astăzi o autoritate în domeniu.

De atunci și până în prezent (2018), marketingul prin conținut a luat amploare în special în piețele occidentale, dezvoltate. În România, această abordare a început să fie din ce în ce mai prezentă în discursurile marketerilor și companiilor în ultimii ani, ceea ce este de salutat!

Mi-am propus ca prin acest blog să fac cunoscute puterea și valoarea pe care le aduce marketingul prin conținut din perspectiva propriei experiențe: cum funcționează, ce înseamnă și cum contribuie într-un business antreprenorial.  

Sunt Mădălina Constantin, am lucrat în corporații (servicii financiare) și am contribuit într-un demers antreprenorial din zona industrială (producție și servicii de inginerie).

Am studiat la ASE București, în Romanian – Canadian MBA Program, sunt Chartered Marketer la The Chartered Institute of Marketing, Londra și am învățat să spun povești corporate de la Mona Dîrțu.

În ultimii ani am creat conținut, am implementat programe de content marketing în companii business-to-business (B2B) și am povestit despre această abordare cu prietenii de la Marketing Focus.   

Sper ca informațiile pe care le găsești aici să te convingă că marketingul prin conținut chiar este singurul marketing rămas de practicat, după cum zice Seth Godin – big fan, btw…. Și da, practic romgleza, vei mai găsi astfel de exprimări, deci… get used to it! 🙂

Dacă vrei să gândim împreună un program de content marketing, mă găsești la adresa hello@contentworks.ro.

Ilustrație Pixabay.com

Ultimele Articole

Copyright © Content Works 2024