Utile

Ce păstrăm din Martie?

1595 Vizualizari

#1.
☞ Storytelling 76%, content marketing 64% și data & analytics 75% au fost considerate de către specialiști PR ca fiind trenduri importante în comunicare.
☞ Owned media (website development & content creation) și earned media (media relations) vor avea aceeași pondere în următorii cinci ani.
☞ Credibilitatea și încrederea vor fi și mai importante de acum înainte, în contextul fake news.

“An open letter to Public Relations Professionals” este un semnal de alarmă tras de un profesionist PR, care a analizat tendințele evidențiate de practicienii din acest sector. B2BPRBLOG

Sursa: 2018 Global Communications Report

#2.

Sunt top 5 frustrări exprimate de cumpărătorii din B2B, scoase la iveală de Gartner. 

#1 și #4 – conținutul care complică și nu ușurează experiența potențialului cumpărător nu ajută în vânzare. #2, #3 și #5 – rezolvarea se află la vânzători.
Opinie de pe Gartner Blog Network.

#3.
De ce sunt considerate testimonialele cel mai important instrument de marketing pentru B2B?

✔︎ Autenticitatea contează: recomandările sunt apreciate în proporție de peste 70%, iar testimonialele ce includ păreri pozitive, dar și negative (sau mai puțin pozitive) sunt considerate mai de încredere decât cele doar pozitive. 
✔︎ Studiile de caz, citatele și testimoniale video sunt cele mai folosite tipuri de recomandări.
✔︎ Avantajele fiecărui tip de recomandare și cum pot fi obținute – în explicațiile oferite de MarketingProfs

#4.
Google și-a actualizat din nou algoritmii de bază, deși modificările nu sunt chiar atât de profunde, după propriile declarații.
Update-ul continuă eforturile demarate în 2018 pentru consolidarea EAT – Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness – criteriile pentru evaluarea calității paginilor.
Analiza impactului acestor modificări în Econsultancy.

Independent de aceste schimbări, însă, Hubspot consideră că keyword ranking în căutările Google nu mai contează atăt de mult, iar alte variabile SEO ar trebui considerate.
SEO este despre experiența utilizatorului: cu cât experiența este mai bună – SERP listing, calitatea și relevanța conținutului pe site, ușurința cu care consumă informațiile din site – cu atât SEO va fi mai bun. Include și 22 mituri SEO pe care ar trebui să le lași în urmă în 2019. Hubspot

#5.
“2BOBS – Conversations on the art of creative entrepreneurship” este unul dintre podcasturile mele preferate.

David C. Baker și Blair Enns vorbesc din experiențe corporatistă & antreprenorială din zona industriilor creative (publicitate și consultanță în principal) iar conversațile lor sunt pline de insighturi utile.

Tema ultimului episod este despre cum găsesc subiecte de abordat pentru conținutul creat.
Discuțiile cu clienții, o prezentare sau o conferință sunt momente în care apare o idee, uneori chiar doar sub forma titlului sau a unei propoziții, punctul de pornire al ideii. Experiențe proprii, sectoare adiacente sau industrii complet diferite oferă perspective și puncte de vedere ce pot explorate și transformate ulterior în subiecte.

Parte obligatorie în proces: să fii atent și curios, să fii pregătit să pui întrebări incomode, uneori, să ai răbdare și să observi, să notezi și să fii dispus să cauți continuu.

Ce recomandă managerilor din industriile creative legat de thought leadership?
Și-ar externaliza ei crearea de conținut propriu? 
Ascultați mai multe în “Where do ideas come from?” 2BOBS

Ilustrații Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2024