Amintirile de vacanță sunt cele care trebuie păstrate. Am, însă, două recomandări pentru care merită să vă faceți timp.
“Why connection is the new content marketing” este o conversație Unemployable cu Brian Clark, unul dintre pionerii content marketingului din SUA. Pornită de la premiza că “people are still teaching content marketing like it’s 2010” conversația este o lecție de istorie, de-a dreptul, despre evoluția practicilor de content marketing.
Folosite inițial pentru a construi siteuri cu “autoritate” în sensul de poziționare în Google search, tehnicile de atunci nu se mai potrivesc contextului actual în care toată lumea crează conținut, uneori excepțional, dar care nu mai este suficient.
O pledoarie explicită despre rolul curatorului, un termen preluat din zona artistică, care devine și mai relevant în contextul practicilor actuale de content marketing.
Rolul curatorului este strategic, pentru că el construiește conexiunea cu audiența, iar contribuția sa este la fel de valoroasă ca și conținutul original. Ai nevoie însă de un mindset editorial, pentru că servești interesele unui public pentru care îți asumi responsabilitatea, indiferent care este subiectul pentru care faci curation.
În contextul în care suntem asaltați din toate părțile de informații, de algoritmi care aleg în funcție de criterii pe care nu le știm și asupra cărora nu avem control, alegerile făcute de un curator – om oferă oportunități.
Povestește și despre rolul newsletterului și despre importanța evergreen a fundamentelor de marketing, în special din direct marketing (cu referiri la marketing permission), dar cu focus constant și asupra dimensiunii de business.
Brian Clark este fondatorul Copyblogger – Content marketing tools and training, Unemployable – un podcast dedicat freelancerilor și soloprenorilor și Further – The art of midlife reinvention, un proiect dedicat generației X și temelor cu care ne confruntăm în jurul anilor 40-50.
O conversație #deascultat dacă practici marketingul prin conținut.
Culture is to recruiting as product is to marketing – a zis cineva cineva mai inteligent decât mine și regăsim ideea într-un exemplu reușit de marketing pentru viitori angajați/colegi.
Netflix Culture Explained este o colecție de nouă filmulețe scurte (în jur de trei minute fiecare) în care participanții răspund la întrebări punctuale de genul: Cum este măsurată performanța? Ce înseamnă libertate și responsabilitate la job? Cum se iau deciziile? Ce înseamnă feed-back în cultura Netflix? Ce este lucrul cross-funcțional și ce înseamnă echilibrul job – vacanță?
Un exemplu de cum îți promovezi compania pentru atragerea de talente care rezonează cu valorile companiei, valori explicate și exemplificate chiar de angajați, nu doar declarate și atârnate pe pereți, eventual. Experiența angajaților este un tip de conținut cu multe posibilități de explorat.
Urmăriți răspunsurile și veți înțelege de ce Netflix a devenit în doar câțiva ani o companie icon. #devăzut