Inspirație

Inspired by a true friendship

291 Vizualizari
April 15, 2019

Arta în toate formele ei poate fi sursă de inspirație în marketing, iar filmele cu atât mai mult cu cât video este pe val, considerat cu un potențial mare de exploatare.

Mai rulează încă în cinematografe un film premiat anul acesta la Oscar, o alegere surpriză – “Green Book”. Filmul spune povestea transformatoare a două personaje din lumi și culturi diferite.
Porniți într-o călătorie prin America întunecată, la propriu, eroii ajung la finalul voiajului doi oameni transformați, deveniți altcineva în urma acestei experiențe, trăită împreună.

Bazată pe o poveste reală, autenticitatea identităților și culturile diferite din care provin cele două personaje setează de la început cadrul unei intrigi interesante, cel puțin, care te “ține” și te provoacă să vezi cum se va termina interacținea dintre cei doi.

“Journey and return” este o tipologie clasică de poveste despre transformarea eroilor ca urmare a experienței trăite. Călătoria înseamnă curiozitate, deschidere către nou (mai mult sau mai puțin voluntar), confruntare cu realități neașteptate sau ignorate de-a dreptul, acceptare și asumare de atitudini și consecințe.

În “Green Book” voiajul are loc la modul propriu, iar transformarea este susținută de tot ce definim uman, indiferent de rasă sau cultură: vulnerabilitate, emoție, intuiție, empatie și, nu în ultimul rând, curaj.

Metafora călătoriei poate fi aplicată, însă, în contexte diferite.

Nevoia de cunoaștere, de îmbogățire spirituală, de progres și transformare se regăsește în propunerile multor evenimente și conferințe de leadership. Brand Minds

Expunerea la perspective inedite și subiecte din lumi diferite, din afara “bulei” proprii este o altă formă de a iniția conversații și a determina schimbare. The Power of Storytelling

Aplicat în content marketing, “journey and return” înseamnă, de cele mai multe ori, conștientizare, idei și perspective noi – pentru construcție awareness sau consolidare consideration. 

Filmul merită văzut, chiar dacă nu te interesează marketingul prin conținut 🙂 trailer mai jos.

Ilustrație Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2019