încredere content marketing
Utile

Ce păstrăm din Septembrie?

1555 Vizualizari

There is a crisis of trust and rise of prejudice around the world. Deference is dead and everywhere the elites and mainstream media are challenged by an angry populace.

Pornind de la această ipoteză, compania Ipsos MORI a desfășurat un studiu de piață pentru a verifica validitatea afirmației. Concluzia raportului “Trust: the Truth?” este că încrederea este o noțiune complexă, cu multe forme și manifestări (dintre care multe nu sunt deloc în criză sau în declin) și fără de care societățile, pur și simplu, nu pot funcționa.

Nivelul de încredere în instituțiile publice și private?

Dintre cele opt cercetate – guvern, servicii publice, media, bănci, companii de tehnologii, pharma, oil&gas, food&beverages – nicio categorie nu este percepută ca fiind de mare încredere.

Care sunt cele mai de încredere profesii?

Când și cum contează încrederea, ce o declașează și cum o modelăm?

Basic trust, active trust, interactive trust, ecuația încrederii – sunt explicate pe larg și măsurate pe diferite sectoare economice și țări. Esențial pentru un nivel de încredere ridicat: organizația/compania este percepută ca deschisă și transparentă.

Trust is a nebulous concept, but we think there are principles which brands can adhere to in order to build, or rebuild consumer trust: get your brand values right, be transparent about what you do, communicate this to consumers in the right way, and most importantly, do your utmost to follow through on who you say you are!

Cercetarea Ipsos MORI este o dezbatere a noțiunii de încredere și rolul ei în interacțiunile sociale, economice și politice, online și offline. Rezultatele cercetării sunt detaliate într-un site dedicat subiectului, mai jos sinteza video (19 minute).

#2.

Cum se stabilesc tendințele? Uneori chiar cu ajutorul formulelor matematice.

Velvet rope communities = social media channels which are private, gated communities that the general public has no visibility into.

Aceste tipuri de comunități au fost identificate ca fiind o tendință ce se va manifesta accentuat în 2020. Metodologia, formulele de calcul și explicațiile în predicțiile TrustInsights.

#3.

Crearea de conținut este zona în care marketerii B2B alocă resurse mai multe. Însă crearea de conținut nu este suficientă, distribuția fiind în top provocări în content marketing. Cele mai comune tactici de distribuție, adunate de la peste 60 de practicieni și sintetizate de SERPSTAT:

De studiat și de aplicat funcție de tipul de business, conținut, piață etc.

Tactici de revigorare a conținutului mai vechi:

Detalii de la DuctTape Marketing.

#4.

Emoția este vectorul de comunicare cel mai rapid.
Nu ține cont nici de educație, nici de tradiție, nici de nimic … ține cont de viu … viul din mine care este identic și răspunde cu viul din toți.

Emoția este, de asemenea, unul dintre cele mai puțin folosite instrumente în marketingul și comunicarea B2B.
Empatie și emoție explicate și exemplificate de Oana Pellea la conferința TEDxCluj (18 minute).

Ilustrații Ipsos MORI Thinks

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2024