Inspirație

Ce păstrăm din Octombrie?

170 Vizualizari
October 31, 2019

#1.

În sport, fie că este de performanță sau nu, există reguli clare după care ne ghidăm ca să obținem rezultate dorite. Ne setăm obiectivele, stabilim împreună cu specialiști tipul de dietă care ni se potrivește, exersăm constant și ajustăm periodic parcursul.

Logica se poate aplica și în cazul marketingului prin conținut.
B2B Marketing Fitness concentrează insighturi despre practicile de content marketing prin analogie cu activitățile sportive pe care le practicăm. Sunt ușor de digerat și de aplicat dacă urmărim impactul pe termen lung, nu doar impresia de moment.

Disciplina sportivă poate fi un bun antrenor în formarea mentalității necesare în content marketing. Anduranța, perseverența și consistența practicate întâi la gym se aplică conștient și mai ușor și în marketing.

My experience in B2B marketing has taught me the value of building long, lean marathon muscles. I’ve worked on building communities of influencers in the high tech space for some years and it takes a long-term approach. Why?
Because trust is not built by sprinting past a person or by having them eat your dust. You have to jog alongside each other for a while to get to know a person.
Konstanze Alex, Dell Technologies

Toate tacticile pe larg, într-o variantă de conținut interactiv, ce aduce un plus de dinamism și completează inspirat conținutul livrat. Insighturile au prefațat, de fapt, un eveniment dedicat sectorului B2B – un alt fel de ilustrare pentru walk the talk. B2B Marketing Fitness

Și tot de la Ceros – platfoma de dezvoltare conținut interactiv – un ghid pentru marketingul de evenimente și cum să folosești conținutul cât mai eficient înainte, în timpul și după eveniment.
How to make your event content more experiential   

#2.

Want to influence others? Stop trying to influence them.
Listen first.

Este pe scurt ideea din “Listening Mastery”, o colecție de practici și sfaturi concrete despre cum să ascultăm mai bine pentru a ne servi clienții, prospecții sau audiența, de orice fel.

Cercetările celor de la Trusted Advisor (despre ecuația încrederii am povestit) sunt nu doar interesante, ci și foarte utile, pentru că sunt desprinse dintr-o lungă experiență.

Dacă ați practicat sales sau orice altă formă de convingere și ați trecut prin furcile caudine ale unui interlocutor suspicios, pe care nu l-ați putut convinge, vă veți regăsi în poveștile Andreei Howe.
Tipul de ascultare ce generează încredere și dezvoltă o relație autentică este acel fel de ascultare în care suntem prezenți și acordăm atenție celuilalt (în esență, empatie practicată autentic).

Pe larg, în ebook: bariere care ne împiedică să ascultăm la modul real și exerciții prin care dezvoltăm acest tip de ascultare. Listening Mastery
O recomandare de la Sonja Jefferson, cu care ne întâlnim săptămâna viitoare la conferința WeContent

#3.

A fost publicat raportul “2020 B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets & Trends – North America”. Începând cu 2019 metodologia s-a modificat pentru a crește relevanța studiului: respondenții confirmă că practică content marketing de cel puțin un an.

Astfel de studii sunt interesante mai ales sub aspectul tendințelor, care mai devreme sau mai târziu se vor manifesta și la noi pe piață. În România, deocamdată suntem la început, iar o analiză recentă demonstrează și cu cifre. 

Câteva idei extrase din Raportul B2B 2020: 

Raportul este diponibil în format slideshare și document pdf.

Ilustrații Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2019