Utile

Ce păstrăm din Iunie?

138 Vizualizari
July 1, 2019

#1. Care este viitorul în content marketing?

“Good content won’t guarantee a good customer experience, but there isn’t much chance of creating a good customer experience without it.” Jessica Vose

Prima ediție The Guide to B2B Content este o selecție de eseuri despre content marketing, de la practicieni și specialiști din peisajul marketingului prin conținut. 

Ghidul este aproape un manual, sunt abordate toate zonele în care content marketingul se integrează în business, cum se face, care sunt riscurile și schimbările necesare de atitudine și abordare. 
Customer experience, relevanță, rolul poveștii, armonia business – content, vechea dualitate sales/marketing, ROI, ABM, schimbarea culturală, rolul marketingului etc. toate sunt adresate prin observații valoroase. 

Un ghid de neratat, dacă vrei să practici marketing prin conținut în compania ta de la upland Kapost.

“Everyone involved in the decision to buy is not a decision maker, but they can each put the kibosh on a deal simply by saying “no”. This means our content needs to speak to each of them in a way that resonates and gets them to yes – or at least acceptance of change.” Ardath Albee

#2. 

O discuție interesantă despre limitele automatizării în marketing – cât este automatizare și cât este relaționare personală din experiența unui CEO de 24 de ani.
Amanda Holmes a devenit CEO, după moartea tatălui – Chet Holmes – și a automatizat multe dintre activitățile de marketing, atât pentru compania ei, cât și pentru clienții lor.

Unele au funcționat, altele nu, concluzia fiind că indiferent de generație (more or less digital native), oamenii vor să relaționeze uman cu alții la un moment dat (mai devreme sau mai târziu, aici intervine preferința digitală).
Automation in Moderation: Amanda Holmes on Marketing SmartsPodcast MarketingProfs

#3.

Viitorul personalizării în marketing înseamnă, conform McKinsey:

Cum pot fi rezolvate aceste provocări? Dintre observațiile McKinsey:

Vom auzi din ce în ce mai des despre aceste subiecte.
“The future of personalization and how to get ready for it” 

#4. Statistici video B2B:

Extrase dintr-un raport Vidyard – analiză 2018 versus 2017 – și sintetizate de Chief Marketer.

#5. Umor de marketing

Un infografic cu 20 de glume pentru marketeri 🙂 de la TopRankMarketing.

Ilustrații Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2019