Utile

Ce păstrăm din Ianuarie?

125 Vizualizari
January 31, 2019

#1. Previziuni sau așteptări?

În ianuarie au continuat părerile despre ce va fi în 2019.
Content marketing este subiect principal în discuțiile despre strategiile de marketing.
56 de marketeri și-au exprimat așteptările despre cum va fi 2019.

Email, research, inteligență artificială, realitate virtuală, SEO, video, chatbots, content creativ, uman, educațional, content ca și media company, sales funnel obsolete, marketing conversațional & contextual, loyalty and relationships over tech, mai puțin conținut, dar de calitate mai bună, automated content, Facebook, Insta & Youtube ads, influenceri, employer empowerment … toate sunt prezente. 

Partea frumoasă este că părerile sunt diferite, iar topicele variate, ccea ce face ca previziunile să fie, mai degrabă, speranțe. Pe larg aici.

Din zona B2B  – două mențiuni notabile:

Bernie Borges, CMO, VENGRESO:

“B2B marketers who demonstrate accountability for revenue contribution in 2019 will stand a better chance of not just surviving but thriving. I see three strategies that can support the modern CMO’s “drive to the number.” 

  1. Acceleration of sales video by teaching sales teams how to create short videos and empowering them with tools that make it easy and measurable on sales cycles.
  2. Optimizing sales rep’s LinkedIn profiles to function as mini websites that are written through the lens of the buyer, are on-brand and deliver extended reach for the brand. 
  3. Deployment of personalized microsites with relevant content for account expansion used in account based marketing strategies.”

Doug Kessler, CO-FOUNDER, CREATIVE DIRECTOR, VELOCITY:

“In B2B, we’re seeing right-brain marketing starting to meet left-brain marketing. (…) The people who get brand and story and positioning are starting to make common cause with those who get demand gen, pipelines and data. (…)
This is where B2B marketing is headed and where it needs to head: brand, strategy, content, digital and marketing performance all working together around a single, galvanising idea. With the plumbing in place to integrate the whole stack and the data to prove it’s working.”

B2B = “boring to boring” pentru mulți, încă, dar poate fi și altfel, dacă ne propunem 🙂

#2. Best B2B Content

Buzzsumo a analizat peste 50.000 de materiale și a făcut un clasament Best B2B Content după o metodologie proprie de analiză: topice B2B, social engagement, conținut publicat pe websiteuri B2B.

Concluziile sunt bune de inspirat și de aplicat în 2019. Câteva repere despre ce a însemnat best B2B content, mai jos:

Analiza Buzzsumo nominalizează top 3 pentru fiecare tip de conținut analizat, dar și platfomele care au publicat conținut B2B, detalii aici.

#3. Trenduri Email 

Pentru că “old school is the best school” în B2B email – două articole dedicate trendurilor așteptate în 2019. Se completează reciproc – de la Marketing Land și MarketingProfs.

#4. Despre creativitate

Frame the problem, then step back.
Obey your curiosity.
Keep a shoebox.
Do things that don’t interest you.
Invite uncomfortable conversations.
Stop and work when it hits.

Sunt pașii prin care creativitatea poate fi dezvoltată, în opinia lui Joseph Grenny. El i-a pus în ordine după experiența unui proiect social în Kenya, în care exista scopul proiectului, dar nici o idee despre plan. 

În final, ideile vin când avem grijă și ne cultivăm, în timp, obiceiul de a fi atenți la elementele de mai sus. Explicația pe larg, într-un material Harvard Business Review.

Iar dacă vă căutați stilul, oameni creativi din diverse domenii povestesc aici despre propriul lor parcurs. Finding your voice este important, și nu doar în orice formă de artă, ci și în content marketing (including B2B).

Ilustrație Unsplash.com

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ultimele Articole

 
Copyright © Content Works 2019